צמחים שישרדו וישגשגו בקיץ הישראלי

פורסם ע"י Gadi Zuckerman בתאריך

אם יש משהו שצמחים לא אוהבים זה חום ובמדינת ישראל בחודשי הקיץ החמים לא כל צמח יוכל לשרוד.
לכן אנחנו ממליצים לכם על מספר צמחים שישרדו בקלות את הקיץ החם שלנו:
 


אגרטון

מקור האגרטון ממרכז אמריקה הפרח היפה הזה גדל לאורך כל העונה מבלי שתצטרכו להשתגע, האגרטון צומח יפה בעיקר בעונות המעבר ויכול להשתל בסוף הקיץ ולפרוח בסתיו, צבעי הפרחים של האגרטון סגולים או לבנים ויש גם וורודים, אין צורך להסיר ממנו פריחות שנבלו.
האגרטון דורש מינימום טיפול יש להשקות פעם בשבוע ותנאי האור יכולים להיות בשמש ישירה או בצל.
 
פרח האגרון פורח




פנסטסטון

מקור הפנסטסטון הוא צפון מרכז אמריקה הפרח היפה הזה הוא רב עונתי שכולל פרחים מדהימים
בצורות צינוריות ובגוונים ורודים, אדומים או סגולים ועלווה יפה עם גוון בורדו מהמם, סוגים מסויימים ממשיכים לבד תהליך זריעה כך שהצמלח רק גדל עוד ועוד משנה לשנה.
האגרטון דורש מינימום טיפול יש להשקות פעם בשבוע ותנאי האור יכולים להיות בשמש ישירה או בצל.

 
ביגוניה

צמח רב שנתי שמגיע במגוון צבעים וורוד, אדום ולבן,  הבגוניה אוהבת שמש חלקית או צל ולכן הבגוניה יכולה לחיות אצלנו בתוך הבית או במרפסת מקורה. הצמח זקוק להשקייה מתונה יש להשקות שהאדמה יבשה ואין להגיע למצב שהאדמה רטובה וספוגה.
מומלץ להוסיף דשן למים פעם בכמה שבועות כדי לחזק פריחה של הצמח.

סוקולנטים



סוקולנטים ממש סובלנים בתנאים יבשים וחמים, וזו גם הסיבה שהצמח הזה זוכה לפופולרית אצלנו. זוהי אלטרנטיבה נהדרת לדשא או סוגים אחרים של כיסויי קרקע אם אתם מחפשים פיתרון לאזורים בעייתיים בחצר שלכם. בחלק מהסוגים פרחים קטנים נוצרים, אך המופע האמיתי הוא הצורות המיוחדות של הצמח הזה.


וינקה



כשהוא גדל בטבע, יבול שנתי מתקבל גם בתקופות בצורת גדל בקרקעות חוליות. לכן זה נהדר לתנאים דומים בחצר האחורית שלך. וינקה, המכונה גם פריניץ, מגיעה בשלל צבעים החל מורוד ועד לבן וסגול ובכל גוון שביניהם


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה