עציצים ביתיים

פורסם ע"י Gadi Zuckerman בתאריך

פיזור של צמחי נוי בבית היא דרך קלה לשדרג וליצירת חיים בחלל החדר, הם מוסיפים לנו סטייל מהמם ומשרים עלינו נינוחות אשר תורמת לשלווה הרמונית בבית. לצמחים יש מגוון יתרונות לחיים שלנו, הם מספקים לאוויר הבית או במשרד חמצן טרי שעוזר עם הפחתת זיהום האוויר יש צמחים שידועים בתרומתם גם לחיזוק הזיכרון שלנו.

בשנים האחרונות יש מגמה ברורה בעיצוב הבית בעזרת שילוב של צמחים האינסטגרם מלא בתמונות של דירות מהממות מלאות במגוון צמחים, עכשיו יותר מתמיד לאנשים יש צורך עמוק לשלב את הטבע בתוך הבית, גידול צמחים בבית הפך להיות דרך חיים ללא מעט אנשים.

צמחים בבית לעיצוב פנים

אם אתם מחפשים להכניס קצת ירוק לבית שלכם, אנחנו מאמינים שעציצים בינוניים יאפשרו לכם תחזוקה קלה.

צמחים מאוד אוהבים לחיות תחת תנאים של אור עקיף ושהטמפורה בחלל תהיה בין 18 – 25 מעלות רוב הבתים יאפשרו לנו לגדל את הג'ונגל האורבני שלנו בהצלחה.

צמחי נוי כמו סוקולנטיים ודקלים יכולים להפוך למוקד אטרקטיבי בחלל החדר וגם לגדול ולהפוך לעצים יפים עם מעט מאוד מאמץ. צמחים קטנים מסתגלים טוב יותר לחיים בתוך הבית, אם אתה מספיק סבלניים, רכשו צמחים קטנים יותר שיכולים לגדול ולהיות בגודל שאתם רוצים בחלל הבית שלכם. כשמטפלים כראוי, צמחי הבית שלנו יכולים לגדול לגבהים מרשימים תוך מספר שנים.

אם כבר יש לכם עציץ שמתחיל להשתלט על הבית, תשקלו להשאיר אותו באותו אגרטל במקום לשתול אותו מחדש שתילה מחודשת מאפשרת לצמח יותר מקום לצמיחת שורשים והמשך צמיחה חדשה, עציץ קטן יגביל את צמיחת השורשים, ויאלץ את הצמח לבזבז את האנרגיה החשובה שלו בשמירה על מצבו הנוכחי. הנה מספר צמחים שאנחנו ממש אוהבים וממליצים לכל מי שרוצה להכניס קצת טבע לבית


קקטוסים וסוקולנטיים

מושלמים עבור חדרים שטופי שמש, קקטוסים וסוקולנטיים מגיעים בצורות, גדלים וצבעים רבים.
צמחים קטנים אלה מוסיפים לחלל הפנים שלנו עוצמה של ירוק טרי ורענן שיכולים אפילו לייצר פרחים בתחילת האביב. הטיפול בקקטוסים וסוקולנטיים קלים למדי כל עוד נזכור לא להשקות אותם יתר על המידה. (מניסיון איבדנו לא מעט בגלל אהבת יתר שהשקנו יותר מידי מים)
מקמו אותם במקום שטוף שמש חשוב מאוד להשתמש באדמה בעלת יכולת ניקוז טובה. בתקופת החורף יש להשקות 1-2 פעמים בחודש, ובתקופת הקיץ תדירות השקיה תעלה במקצת.

אחד הדברים הטובים ביותר בסוקולנטיים זה כמה קל להרבות אותם. ריבוי פירושו לייצר צמחים חדשים על ידי נטילת חיתוך מצמח האם וגידולו עד שהוא מתבסס כצמח חדש לגמרי. ריבוי צמחים היא דרך נהדרת להגדיל את כמות הצמחים שלנו, והם גם אחלה רעיון למתנה מיוחדת לחברים ולבני משפחה קרובים.

כיצד מרבים צמחים אתם שואלים? פשוט חתכו חתיכה מהסוקולנט בעזרת מספרים חדות ותנו לו לנוח מספר ימים. ואז או שאתם יכולים להכניס את הסוקולנט שחתכתם לתוך כוס מים או מקמו אותו על אדמה באדנית קטנה, יש להניח באזור שטוף שמש אבל לא שמש ישירה ולתת מים כל מספר ימים בעזרת התזה. החיתוך יתחיל להנביט שורשים לאחר מספר שבועות ואז יתחילו להיווצר עלים חדשים שיהפכו לסוקולנטיים מדהימים ביופיים

אם אתם שותלים סוקולנטיים בתוך אדנית חשוב מאוד להשתמש בפרלייט או בחצץ בתחתית לפני הוספת האדמה זה יעזור בתהליך ניקוז טבעי ומניעת ריקבון בשורשים.

פריחת סוקלנטיים

עשבי תיבול

מדוע לא ליצור גינה בתוך הבית של כמה עשבי תיבול?
עשבי תיבול מהווים את התוספת המושלמת לכל מטבח; הם קלים לגידול, וכמובן טעימים לאכילה, ישנם כל כך הרבה סוגים של עשבי תיבול לבחירה שניים מהמועדפים עלינו הם בזיליקום ונענע - שניהם מייצרים את הניחוחות המדהימים ביותר כאשר הם נקטפים והם משמשים אותנו ברטבים, מרקים וכמובן איך אפשר בלי תה נענע. אתה יכול לגדל עשבי תיבול מזרעים שנרכשו במשתלות, או פשוט לרכוש צמח חי ואגרטל ולשתול מחדש בקלות רבה.

גידול עשבי תיבול כל אחד יכול – כל מה שצריך זה לבחור צמח אותו נרצה לגדל, אדמה טובה ואזור שטוף שמש לא ישירה כמובן שיש להשקות את עשבי התיבול מספר פעמים בשבוע ולהקפיד לחתוך את הפריחות כדי לעודד צמיחה חדשה.

צמיחה של נענע בעציץ


צמחי אוויר

אם אתם מחפשים את הצמח האולטימטיבי הנוח למראה, אל תחפשו רחוק יותר מצמחי אוויר
צמחים חסרי אדמה אלה משגשגים מחמצן באוויר, מאור השמש הטבעי ושפריץ של מים מדי פעם

לצמחיי אוויר יש יכולת להפחית אבק בבית שלנו ולהעלות את רמות הלחות.
מומלץ להציב בזוגות, בתוך כלי נוי מזכוכית על מדפים מינימליים - - או אפילו לתלות כדי לקבל מראה מהפנט.

אל תתפתו להזניח את הצמחים הללו לחלוטין – לא להניח צמחי אוויר באור שמש ישירה צמחי האוויר יתכווצו אם לא נשמור עליהםֿ. אנחנו ממליצים לרחוץ צמחי אוויר פעם בשבוע בחודשי הקיץ פשוט הכניסו לכוס מים, השאירו את הצמח בתוך הכוס למשך 10 דקות בערך, ואז להוציא מכוס המים ולייבש בעזרת פיסת מגבת נייר עד לייבוש מוחלט

צמיחה של צמחי אוויר



שתף את הפוסט



הפוסט הבא →


תגובה אחת

  • http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/ – Amoxicillin 500 Mg Amoxicillin 500 Mg ffv.kzwy.urbanplanter.co.il.qux.fm http://mewkid.net/when-is-xuxlya3/

    isagerotojera בתאריך

השאר תגובה